Mapa weba
- Naslovnica
- kupnja karata
- Opći uvjeti prodaje karata putem interneta podružnice Autobusni kolodvor
- Upute za kupnju karata
- Odgovori na česta pitanja
- Što ako sam kupio kartu s pogrešnim popustom?
- Kako mogu vratiti kartu kupljenu putem Internet prodaje?
- Gdje mogu vidjeti Opće uvjete prodaje karata putem Interneta?
- Kako kupiti kartu putem interneta?
- Kojim karticama je moguće platiti kupljenu kartu putem interneta?
- Koliko se najviše karata može kupiti jednom transakcijom?
- Gdje mogu obaviti rezervaciju sjedala za povratnu kartu kupljenu u Zagrebu?
- Što trebam priložiti kao dokaz da sam kupio/la kartu putem Interneta?
- Prilikom plaćanja došlo je do prekida (pad internet preglednika, gubitak internet konekcije i sl.) i nije stigla nikakva potvrda o plaćanju.
- Aktualnosti
- Obavijesti
- Opći uvjeti o radu garderobe
- Obavijest - Croatia bus, Globtour i Touring Croatia
- Obavijest - telefonska rezervacija karata
- Obavijest - važno! radno vrijeme blagajni
- Reklamacije i pritužbe
- Novo radno vrijeme garderobe
- Kupnja voznih karata bez podizanja na blagajni
- Opći uvjeti obavljanja kolodvorske djelatnosti i Cjenik usluga AKZ
- Opći uvjeti korištenja aplikacije Obeo za prodaju voznih karata na iOS i Android platformi
- Kartomati
- Opći uvjeti korištenja aplikacije za poništenje voznih karata - Obeo Driver
- Opći uvjeti prodaje karata putem interneta podružnice AKZ
- Službena zabilješka o donošenju Općih uvjeta obavljanja kolodvorske djelatnosti i Cjenika usluga AKZ
- Obavijest - parkiralište osobnih vozila
- Opći uvjeti obavljanja kolodvorske djelatnosti Autobusni kolodvor Zagreb
- Jedinstveni europski broj hitne službe 112
- Na Autobusnom kolodvoru postavljen defibrilator
- Javni natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora podnošenjem pisanih ponuda
- OBEO aplikacija
- Što je OBEO?
- Opći uvjeti aplikacije OBEO
- OBEO Driver aplikacija
- OBEO Politika privatnosti
- Najčešće postavljena pitanja
- Što je Obeo?
- Gdje mogu kupiti voznu kartu?
- Koja je prednost kupnje vozne karte na aplikaciji Obeo?
- Moram li se registrirati kako bi kupio voznu kartu na aplikaciji Obeo?
- Kako mogu platiti voznu kartu kupljenom u aplikaciji Obeo?
- Čemu služi skener u aplikaciji?
- Ukoliko neću putovati mogu li voznu kartu dati nekome drugome?
- Što znači spremanje (tokenizacija) kartice?
- Je li sigurno kupiti voznu kartu i pohraniti podatke o kartici u aplikaciju Obeo?
- Mora li kupac karte biti i putnik?
- Kako se mogu prijaviti u Obeo mobilnu aplikaciju?
- Kako mogu promijeniti lozinku?
- Kako znam otkuda polazi autobus?
- Što ukoliko mi se ugasi mobitel na kojem se nalazi Obeo mobilna aplikacija?
- Mogu li vratiti kupljenu voznu kartu?
- Mogu li promijeniti datum povratka na povratnoj karti?
- Što se dogodi ako u aplikaciji obrišem moj profil?
- Što će biti s povratom ukoliko voznu kartu kupim u roku kraćem od 30 minuta što je krajnji rok za povrat?
- Da li je moguće u aplikaciju učitati bilo koju kartu koja na sebi sadrži barkod ili QR kod?
- Da li je prtljaga uključena u cijenu karte?
- O nama
- Zakoni, pravilnici i odluke
- Izjava o pristupačnosti
- Zaštita osobnih podataka
- Obrada osobnih podataka fizičkih osoba (Ispitanici) putem kontrole pristupa
- Obrada osobnih podataka fizičkih osoba putem videonadzora
- Obrada osobnih podataka fizičkih osoba (Ispitanici) koje se odnose na korisnike aplikacije OBEO
- UPOTREBA KOLAČIĆA
- Kako do nas