Prikaz

Autobusni kolodvor Zagreb

Što je OBEO?

Što je OBEO?


Obeo je aplikacija za prodaju voznih karata svih prijevoznika.

 

  • Gdje mogu kupiti voznu kartu?
 
Voznu kartu možete kupiti na našoj aplikaciji Obeo, internet stranici www.akz.hr, blagajni ili samoposlužnim blagajnama u prostoru autobusnog kolodvora u Zagrebu.
 
  • Koja je prednost kupnje vozne karte na aplikaciji Obeo?
 
Naša aplikacija nudi kupnju voznih karata za polaske svih prijevoznika dok druge aplikacije nude samo svoje polaske. Obeo je aplikacija u kojoj možete napraviti rezervaciju na povratnu kartu ukoliko ste voznu kartu kupili u aplikaciji ili ju učitali u aplikaciju. Učitati možete karte kupljene na internet stranici www.akz.hr, blagajni ili samoposlužnim blagajnama u prostoru autobusnog kolodvora u Zagrebu.
 
  • Moram li se registrirati kako bi kupio voznu kartu na aplikaciji Obeo?
 
Za kupnju vozne karte nije nužno registrirati se, ali registracijom vam je kupnja jednostavnija. Registracijom imate pristup naprednim značajkama aplikacije i ne morate unositi podatke za kupnju svaki puta.
  
  • Kako mogu platiti voznu kartu kupljenom u aplikaciji Obeo?
 
Voznu kartu možete kupiti VISA, Mastercard i Maestro karticama svih izdavatelja.
 
  • Čemu služi skener u aplikaciji?
 
Skener omogućava učitavanje vozne karte kupljene na blagajni ili samoposlužnim blagajnama ili www.akz.hr. Namjena mu je da korisniku omogući kupovinu rezervacije na povratnoj karti bez odlaska u na kolodvor ili agenciju za prodaju karata. Isto tako vas štiti od gubitka karte ili da ista izblijedi u vremenskom roku važenja povratne karte koja može biti do 180 dana.
 
  • Ukoliko neću putovati mogu li voznu kartu dati nekome drugome?
 
Obeo mobilna aplikacija omogućuje dijeljenje voznih karata. Kartu možete poslati drugom korisniku Obeo mobilne aplikacije ili u .pdf formatu različitim aplikacijama (whatsapp, viber i sl.).
 
  • Što znači spremanje (tokenizacija) kartice?
 
Spremanje kartice znači da nakon početne autorizacije kod narednih kupovina nije potrebna autorizacija čime se plaćanje svodi na jedan klik.
 
  • Je li sigurno kupiti voznu kartu i pohraniti podatke o kartici u aplikaciju Obeo?
 
Sigurnost naših kupaca nam je na prvom mjestu stoga su naše web stranice zaštićene SSL (Secure Socket Layers) certifikatom koji štiti podatke naših korisnika.
 
  • Mora li kupac karte biti i putnik?
 
Ne mora. Jedan kupac može kupiti najviše četiri vozne karte na pojedinom polasku. Kod pojedinih prijevoznika potrebno je unijeti ime i prezime putnika.
 
  • Kako se mogu prijaviti u Obeo mobilnu aplikaciju?
 
U aplikaciju se možete prijaviti registracijom ili putem Facebooka, Googlea ili Apple računa na IOS-u.
 
  • Kako mogu promijeniti lozinku?
 
Lozinku možete promijeniti u aplikaciji unosom stare lozinke i nove.
 
  • Kako znam otkuda polazi autobus?
 
Ukoliko na mobitelu uključite lokacijske usluge na početnom zaslonu imate kartu koja će vas dovesti do najbliže stanice.
 
  • Što ukoliko mi se ugasi mobitel na kojem se nalazi Obeo mobilna aplikacija?
 
Vašem računu možete pristupiti s drugog uređaja.
 
  • Mogu li vratiti kupljenu voznu kartu?
 
Voznu kartu možete vratiti u roku od 30 minuta prije polaska odabirom karte koju želite vratiti i klikom na gumb vrati. Aplikacija šalje automatiziranu poruku službi za korisnike koja vrši povrat na karticu kojom je karta kupljena.
 
  • Mogu li promijeniti datum povratka na povratnoj karti?
 
Možete kupiti novu rezervaciju za povratak uz brisanje prethodne rezervacije. Na povratnoj karti može biti samo jedna aktivna rezervacija.
 
  • Što se dogodi ako u aplikaciji obrišem moj profil?
 
Brisanjem profila brišu se sve kupljene karte i svi podaci o korisniku. Istima više nije moguće pristupiti.
 
  • Što će biti s povratom ukoliko voznu kartu kupim u roku kraćem od 30 minuta što je krajnji rok za povrat?
 
Nažalost nećete biti u mogućnosti izvršiti povrat. Preporuka je voznu kartu kupiti ranije.
 
  • Da li je moguće u aplikaciju učitati bilo koju kartu koja na sebi sadrži barkod ili QR kod?
U aplikaciju je moguće učitati samo one vozne karte kupljene na blagajni autobusnog kolodvora u Zagrebu, samoposlužnim blagajnama ili na stranici www.akz.hr.
 
  •  Da li je prtljaga uključena u cijenu karte?
 
Prtljaga nije uključena u cijenu karte.
 

Opći uvjeti korištenja aplikacije OBEO za prodaju voznih karata



Aplikacija je dostupna na Google Play i App Store

           
   preuzmi aplikaciju                preuzmi aplikaciju