Häufig gestellte Fragen ( FAQ )
Obeo je aplikacija za prodaju voznih karata svih prijevoznika.
Voznu kartu možete kupiti na našoj aplikaciji Obeo, internet stranici www.akz.hr, blagajni ili samoposlužnim blagajnama u prostoru autobusnog kolodvora u Zagrebu.
Naša aplikacija nudi kupnju voznih karata za polaske svih prijevoznika dok druge aplikacije nude samo svoje polaske. Obeo je aplikacija u kojoj možete napraviti rezervaciju na povratnu kartu ukoliko ste voznu kartu kupili u aplikaciji ili ju učitali u aplikaciju. Učitati možete karte kupljene na internet stranici www.akz.hr, blagajni ili samoposlužnim blagajnama u prostoru autobusnog kolodvora u Zagrebu.
Za kupnju vozne karte nije nužno registrirati se, ali registracijom vam je kupnja jednostavnija. Registracijom imate pristup naprednim značajkama aplikacije i ne morate unositi podatke za kupnju svaki puta.
Voznu kartu možete kupiti VISA, Mastercard i Maestro karticama svih izdavatelja.
Skener omogućava učitavanje vozne karte kupljene na blagajni ili samoposlužnim blagajnama ili www.akz.hr. Namjena mu je da korisniku omogući kupovinu rezervacije na povratnoj karti bez odlaska u na kolodvor ili agenciju za prodaju karata. Isto tako vas štiti od gubitka karte ili da ista izblijedi u vremenskom roku važenja povratne karte koja može biti do 180 dana.
Obeo mobilna aplikacija omogućuje dijeljenje voznih karata. Kartu možete poslati drugom korisniku Obeo mobilne aplikacije ili u .pdf formatu različitim aplikacijama (whatsapp, viber i sl.).
Spremanje kartice znači da nakon početne autorizacije kod narednih kupovina nije potrebna autorizacija čime se plaćanje svodi na jedan klik.
Sigurnost naših kupaca nam je na prvom mjestu stoga su naše web stranice zaštićene SSL (Secure Socket Layers) certifikatom koji štiti podatke naših korisnika.
Ne mora. Jedan kupac može kupiti najviše četiri vozne karte na pojedinom polasku. Kod pojedinih prijevoznika potrebno je unijeti ime i prezime putnika.
U aplikaciju se možete prijaviti registracijom ili putem Facebooka, Googlea ili Apple računa na IOS-u.
Lozinku možete promijeniti u aplikaciji unosom stare lozinke i nove.
Ukoliko na mobitelu uključite lokacijske usluge na početnom zaslonu imate kartu koja će vas dovesti do najbliže stanice.
Vašem računu možete pristupiti s drugog uređaja.
Voznu kartu možete vratiti u roku od 30 minuta prije polaska odabirom karte koju želite vratiti i klikom na gumb vrati. Aplikacija šalje automatiziranu poruku službi za korisnike koja vrši povrat na karticu kojom je karta kupljena.
Možete kupiti novu rezervaciju za povratak uz brisanje prethodne rezervacije. Na povratnoj karti može biti samo jedna aktivna rezervacija.
Brisanjem profila brišu se sve kupljene karte i svi podaci o korisniku. Istima više nije moguće pristupiti.
Nažalost nećete biti u mogućnosti izvršiti povrat. Preporuka je voznu kartu kupiti ranije.
U aplikaciju je moguće učitati samo one vozne karte kupljene na blagajni autobusnog kolodvora u Zagrebu, samoposlužnim blagajnama ili na stranici www.akz.hr.
Prtljaga nije uključena u cijenu karte.