Zagrebački Holding  
Mapa webaKontaktiEnglish
 
 

2. Kako mogu vratiti kartu kupljenu putem Internet prodaje?

Ukoliko dođete na blagajnu br. 6. – Reklamacije, kartu vraćate u skladu s člankom 4.1 Općih uvjeta prodaje karata putem Interneta Autobusnog kolodvora Zagreb, koji se pozivaju na članak 23. Općih uvjeta obavljanja kolodvorske djelatnosti. 
 
Članak 23.  Općih uvjeta obavljanja kolodvorske djelatnosti: 
„AKZ se obvezuje na zahtjev putnika koji odustane od putovanja izvršiti povrat novca plaćenog za voznu kartu, umanjen za 10% cijene vozne karte na ime manipulativnih troškova, bez povrata uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu:
  • ako se putnik obrati šalteru reklamacija na AKZ-u najkasnije 1 sat prije polaska autobusa za liniju u unutarnjem javnom linijskom prijevozu,
  • ako se putnik obrati šalteru reklamacija na AKZ-u najkasnije 2 sata prije polaska autobusa u međunarodnom linijskom prijevozu.
Poslije isteka rokova iz prethodnog stavka, šalter reklamacija uputiti će putnika da svoj zahtjev realizira izravno od prijevoznika.
 
Odredba stavka 1. ovog članka primjenjuje se i u slučaju:
  • ako prijevoznik otkaže polazak za određenu liniju, u kojem slučaju se iznos koji se vraća putniku ne umanjuje za 10%, uz povrat uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu:
  • ako je prijevoznik za određenu liniju prijavio kašnjenje 30 ili više minuta od redovnog polaska.
 Odredba ovog članka odnosi se isključivo na vozne karte prodane na prodajnom mjestu – blagajnama AKZ-a.
 
Putnik ima pravo zamijeniti kartu za drugi polazak istog prijevoznika ako se obrati šalteru reklamacija na AKZ-u najkasnije 1 sat prije polaska autobusa za liniju u unutarnjem javnom linijskom prijevozu i najkasnije 2 sata prije polaska autobusa u međunarodnom linijskom prijevozu, u kojem slučaju nema pravo na povrat uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu.“
 
Postoji i mogućnost vraćanja karte kupljene putem interneta i putem elektronske pošte: AKZ.podrska@zgh.hr (navedeni način povratka odnosi se isključivo na transakcije iz Republike Hrvatske -bankovni račun treba biti iz RH).  Postupak se provodi sukladno članku 4.2 Općih uvjeta prodaje karata putem Interneta Autobusnog kolodvora Zagreb.

Članak 4.2 Općih uvjeta prodaje karata putem Interneta Autobusnog kolodvora Zagreb:
„ U slučaju da korisnik ne želi povrat vozne karte obaviti na blagajnama Autobusnog kolodvora Zagreb može se javiti stručnom osoblju Autobusnog kolodvora Zagreb, koje će to učiniti za korisnika. U navedenom slučaju zahtjevi se podnose pisanim putem, isključivo putem elektroničke pošte: AKZ.podrska@zgh.hr.
Na navedenu elektroničku poštu zahtjev se može podnijeti isključivo u radno vrijeme Službe za korisnike od 6 do 22 sata svaki dan. Izvan radnog vremena službe za korisnike vozna karta se može vratiti isključivo na način opisan u točki 4.1. ovih Općih uvjeta.
Korisnik je dužan na navedenu adresu elektroničke pošte dostaviti kartu ili svoj identifikacijski kod (potvrdu o kupnji) koji je zaprimio nakon obavljenog plaćanja.
U slučaju iz st. 4.2 karte se vraćaju na način opisan Općim uvjetima obavljanja kolodvorske djelatnosti, a Autobusni kolodvor Zagreb se obvezuje na zahtjev putnika koji odustane od putovanja izvršiti povrat novca plaćenog za voznu kartu, umanjen za 10% cijene vozne karte na ime manipulativnih troškova, bez povrata uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu.