Zagrebački Holding  
Mapa webaKontaktiEnglish
 
 

Odgovori na česta pitanja kod kupnje karata putem Interneta

1. Što ako sam kupio kartu s pogrešnim popustom?
Ako ste slučajno kupili kartu s pogrešnim popustom istu možete zamijeniti na našem prodajnom mjestu br. 6 najkasnije 1 sat prije polaska autobusa za liniju u unutarnjem javnom linijskom prijevozu i najkasnije 2 sata prije polaska autobusa u međunarodnom linijskom prijevozu za isti polazak, u kojem slučaju mijenjate samo parametre popusta.
 

2. Kako mogu vratiti kartu kupljenu putem Internet prodaje?
Ukoliko dođete na blagajnu br. 6. – Reklamacije, kartu vraćate u skladu s člankom 4.1 Općih uvjeta prodaje karata putem Interneta Autobusnog kolodvora Zagreb, koji se pozivaju na članak 23. Općih uvjeta obavljanja kolodvorske djelatnosti. 
 
Članak 23.  Općih uvjeta obavljanja kolodvorske djelatnosti: 
„AKZ se obvezuje na zahtjev putnika koji odustane od putovanja izvršiti povrat novca plaćenog za voznu kartu, umanjen za 10% cijene vozne karte na ime manipulativnih troškova, bez povrata uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu:
  • ako se putnik obrati šalteru reklamacija na AKZ-u najkasnije 1 sat prije polaska autobusa za liniju u unutarnjem javnom linijskom prijevozu,
  • ako se putnik obrati šalteru reklamacija na AKZ-u najkasnije 2 sata prije polaska autobusa u međunarodnom linijskom prijevozu.
Poslije isteka rokova iz prethodnog stavka, šalter reklamacija uputiti će putnika da svoj zahtjev realizira izravno od prijevoznika.
 
Odredba stavka 1. ovog članka primjenjuje se i u slučaju:
  • ako prijevoznik otkaže polazak za određenu liniju, u kojem slučaju se iznos koji se vraća putniku ne umanjuje za 10%, uz povrat uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu:
  • ako je prijevoznik za određenu liniju prijavio kašnjenje 30 ili više minuta od redovnog polaska.
 Odredba ovog članka odnosi se isključivo na vozne karte prodane na prodajnom mjestu – blagajnama AKZ-a.
 
Putnik ima pravo zamijeniti kartu za drugi polazak istog prijevoznika ako se obrati šalteru reklamacija na AKZ-u najkasnije 1 sat prije polaska autobusa za liniju u unutarnjem javnom linijskom prijevozu i najkasnije 2 sata prije polaska autobusa u međunarodnom linijskom prijevozu, u kojem slučaju nema pravo na povrat uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu.“
 
Postoji i mogućnost vraćanja karte kupljene putem interneta i putem elektronske pošte: AKZ.podrska@zgh.hr (navedeni način povratka odnosi se isključivo na transakcije iz Republike Hrvatske -bankovni račun treba biti iz RH).  Postupak se provodi sukladno članku 4.2 Općih uvjeta prodaje karata putem Interneta Autobusnog kolodvora Zagreb.

Članak 4.2 Općih uvjeta prodaje karata putem Interneta Autobusnog kolodvora Zagreb:
„ U slučaju da korisnik ne želi povrat vozne karte obaviti na blagajnama Autobusnog kolodvora Zagreb može se javiti stručnom osoblju Autobusnog kolodvora Zagreb, koje će to učiniti za korisnika. U navedenom slučaju zahtjevi se podnose pisanim putem, isključivo putem elektroničke pošte: AKZ.podrska@zgh.hr.
Na navedenu elektroničku poštu zahtjev se može podnijeti isključivo u radno vrijeme Službe za korisnike od 6 do 22 sata svaki dan. Izvan radnog vremena službe za korisnike vozna karta se može vratiti isključivo na način opisan u točki 4.1. ovih Općih uvjeta.
Korisnik je dužan na navedenu adresu elektroničke pošte dostaviti kartu ili svoj identifikacijski kod (potvrdu o kupnji) koji je zaprimio nakon obavljenog plaćanja.
U slučaju iz st. 4.2 karte se vraćaju na način opisan Općim uvjetima obavljanja kolodvorske djelatnosti, a Autobusni kolodvor Zagreb se obvezuje na zahtjev putnika koji odustane od putovanja izvršiti povrat novca plaćenog za voznu kartu, umanjen za 10% cijene vozne karte na ime manipulativnih troškova, bez povrata uplaćenog novca za kolodvorsku uslugu, obilježavanje mjesta i peronsku kartu.


3. Gdje mogu vidjeti Opće uvjete prodaje karata putem Interneta?
Opći uvjeti su u cijelosti objavljeni na Internet stranici Podružnice i možete ih pogledati ovdje!

4. Kako kupiti kartu putem interneta?
Na mrežnim stranicama www.akz.hr korisnici mogu putem Interneta kupiti vozne karte za linijski prijevoz putnika. Pri svakoj kupnji putem Interneta korisnik pristaje na Opće uvjete prodaje karata putem Interneta, Opće uvjete obavljanja kolodvorske djelatnosti Autobusnog kolodvora Zagreb i Opće uvjete prijevoza za izabranog prijevoznika.
Korisnik koji je putem Interneta na mrežnim stranicama www.akz.hr kupio voznu  kartu, ako je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „email“, istu je dužan ispisati na pisaču i s njome može valjano ući u autobus. Korisnik koji je putem Interneta na mrežnim stranici www.akz.hr kupio voznu kartu ako je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „blagajne“ istu je dužan podignuti na blagajnama Podružnice s potvrdom o kupnji i brojem transakcije. Ukoliko je karta korisniku poslana putem email-a nije ju moguće podignuti na blagajnama.
Kod povratnih karata korisnik je dužan rezervirati povratak sukladno Općim uvjetima obavljanja prijevoza odabranog prijevoznika.
Kupnjom karte za odredište koje uključuje prelazak jedne ili više granica korisnik je  obvezan posjedovati važeću putnu ispravu.


5. Kojim karticama je moguće platiti kupljenu kartu putem interneta?
Mastercard i Maestro karticama svih banaka izdavatelja.

6. Koliko se najviše karata može kupiti jednom transakcijom?
Prilikom jedne transakcije mogu se kupiti najviše 4 karte.

7. Gdje mogu obaviti rezervaciju sjedala za povratnu kartu kupljenu u Zagrebu?
Informaciju o rezervaciji sjedala za povratnu kartu kupljenu u Zagrebu zatražite prilikom kupnje karte ako ju kupujete na blagajnama, odnosno ako ste kartu putem Interneta tu informaciju zatražite od našeg djelatnika prilikom preuzimanja karte.

8. Što trebam priložiti kao dokaz da sam kupio/la kartu putem Interneta?
Ako ste odabrali opciju kupnje karte s preuzimanjem na blagajni, kod preuzimanja karte kupljene morate predočiti potvrdu o kupnji koji ste dobili putem elektronske pošte nakon uspješno provedene transakcije.
Ako ste kupili kartu je kod koje je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „email“, istu ste dužan ispisati na pisaču i s njome možete valjano ući u autobus.
 

9. Prilikom plaćanja došlo je do prekida (pad internet preglednika, gubitak internet konekcije i sl.) i nije stigla nikakva potvrda o plaćanju.
 U tom slučaju pričekajte 60 minuta. Ako u tom vremenskom razdoblju ne primite poruku na Vašu adresu elektronske pošte, nazovite broj 01/6008 610, radi provjere transakcije.